2012. május 6., vasárnap

Díjak:)


Sziasztok! Nagyon szépen szeretném megköszönni a díjakat amiket kaptam:)
Netty-nek dodo-nak
És nagyon boldoggá tesz, hogy egy kicsivel több, mint egy hete van meg a blog, és máris ennyi olvasóm van és, hogy mennyien izgulnak a vége miatt és találgatnak, hogy ki a gyilkos. 
mindig mosolyt csaltok az arcomra:D köszönök szépen minden kommentet is!*-*




Szabályok:

1. Tedd ki a képet a blogodra!
2.  Köszönd meg annak, akitől kaptad! 
3. Írj hat dolgot magadról! 
4. Küldd tovább öt írónak a linkkel együtt! 
5. Hagyj megjegyzést a blogukon! 



tehát 6 dolog magamról:
1.) ruhamániás vagyok, de szeretek egyedien öltözködni
2.) imádom az olívabogyót, ha tehetném csak azt enném xd 
3.) a blogban nem aszerint halnak meg a fiúk, amilyen sorrendben szeretem őket, semmi köze nincs    hozzá, egyébként is imádom mindegyiküket:)
4.) a négyéves unokahugicám is directioner, és felszokott hívni csak azért, hogy a telefonban együtt énekeljük a dalokat, amiknek már tudja nagyjából a szövegeit. megeszem*-*
5.) rajtam kivül három ember tudja még, hogy ki lesz a gyilkos. a két legjobbarátnőm és az öcsém. mindhármukat imádom! <3
6.) minden őrültségben benne vagyok és általában nem tudom abbahagyni a nevetést:D


és én továbbszeretném küldeni:
ötödiket most hirtelen nem tudok, majd később beillesztem:DD



Ezt pedig Angel -től kaptam, és nagyon sokat jelent, köszönöm<4






3 megjegyzés:

  1. úristen:o köszönöm szépen:')) ♥

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon szépen köszönöm a díjat! Mivel magam is szeretem a történetedet szeretnék egy másfajta díjat "átadni" neked, amit remélem elfogadsz...
    http://remember-forever-angel.blogspot.com/p/dijak.html

    Love, Angel

    VálaszTörlés
  3. Juj :O *--* Nagyon,szépen köszönöm!!! Egyébként meg én is imádom a törid..Remélem,hamarosan lesz új rész!! :D =)

    VálaszTörlés