2012. május 18., péntek

10. Fejezet~ If you could only turn back time

Drága olvasók hát elérkezett a finálé előtti utolsó titokzatos fejezet is, az utolsó fejezet, amikor még nem lehettek biztosak a gyilkos kilétében. Nagyon megköszönném, ha most mindenki, az is aki általában nem szokott, hagyna egy kommentet a végén, hogy a 10 végig olvasott fejezet után kire tippel. Most van az utolsó lehetőség a találgatásra(: És a mostani fejezetnél szándékosan nem írom le, hogy kinek a szemszögéből van:D Érdemes minden aprócska részletet végiggondolni a legelejétől és akár újraolvasni!
 Ja és el ne felejtsétek holnap 19.30-kor TWITCAM! ( kövessetek twitteren, hogy le ne maradjatok a linkről) és ígérem, hogy nem fogtok unatkozni, mert egyáltalán nem lesz átlagos és megszokott. Jó olvasást xx

Tudta, hogy nincs túl sok esélye, tudta, hogy a előre eltervelt céllal ragadt itt a szigeten.
Hogy az eddigi nyolc áldozat, Diana, Anthony, Niall, Laura, Liam, Gabriella, Henriett és Ginger sem tudott megszabadulni a gyilkos karmai közül. 
Senki sem tudott túljárni az eszén.
Miért sikerülne pont neki? 
Mégis ott dobogott a szívében a remény aprócska csírája, a remény, hogy megbosszulhatja a szeretteit.
 A remény, hogy végre megszabadulhat ebből a rémálomból, ebből a végeláthatatlan vérengzésből és haza térhet, visszatérhet a külvilágba.
Bármennyire is rettegett belülről, nem akarta megadni a gyilkosnak azt az örömöt, hogy vele is végezhessen, hogy ő is egy legyen a sok hulla közül.
Az egyetlen értelmesnek tűnő terv az volt, ha visszamegy a házba bármiféle bizonyíték után kutatva, amiből rájöhet, hogy a maradék pár ember közül ki áll mindennek a hátterében.
 Egy kamera felvétel, egy elejtett személyes holmi, bármi...
Ahogy megindult a ház felé, ő is meglátta a köveket, amit eredetileg Harry útba igazítására rakosgatott ki a Valaki, és ő megindult ugyanazon az útvonalon.
 Nem tudhatta, hogy pár órával ezelőtt ugyanitt sétált az egyik legjobb barátja és, hogy akkor benne is ugyanolyan kételyek  csapongtak, mint most benne. Nem tudta mire számítson, nem tudta életben fog-e maradni.
Amikor felért a házhoz, a kövek mentén ő is a medence partján kötött ki és hiába halt már megannyi ember, még mindig nem tudott hozzászokni ehhez az érzéshez, az érzéshez amikor a szeme elé tárulnak az újabb halottak.
A medence alján fekvő kísértetiesen kinéző összevarrt hasú Sophie mellé most egy újabb hulla is került. És ahogy megpillantotta élettelen göndör hajú barátját, összefacsarodott a szíve.
A fiú a medence szélén hason feküdt, felsőteste meztelen volt. S a dalszöveg felirat most brutálisabb volt, mint valaha. A csupasz bőrére íródtak a szavak, amelyek az együttes egyik legmeghatóbb számának, a Moments-nek a sorait idézték.
If you could only turn back time
Ám utolsó szavacska nem tintával volt rá festve, az utolsó szavacskának, a time-nak a gyilkos sokkal nagyobb jelentőséget tulajdonított. Gombostűkkel rakta ki a betűket, és a megannyi hegyes tűcske mélyen belefúródott Harry húsába.
De ő már nem tudta visszaforgatni az időkerekeit. 
Már senki sem tudta újra életre kelteni az immár tíz halottat.
Szája széléről lecsöppent a méreg, a halálos italt tartalmazó üveg pedig pár centire tőle hevert a földön. Talán ez volt a legelszomorítóbb halál mind közül.
A gyilkos nem a saját kezével végzett Harry-vel, a kisujját sem kellett mozdítania, mégis az őrületbe kergette, elvette a józan eszét majd tálcán kínálta fel neki a lehetőséget a halálra és Harry élt vele. 
Harry önmaga gyilkosa lett.
 A Valakinek sikerült elérnie, hogy a szigetre érkezésük után alig egy nappal mindenki elvesztette a személyiségét, már nem volt senki sem hű a  régi vicces, bolondos karakteréhez, mindenki egy még az árnyékától is félő sablonná változott. Egy sablonná, amit a gyilkos fejlesztett ki, és Harry-nek sem sikerült megőriznie önmagát. 
Élőhalottak lettek.
Barátságok, szerelmek rombolódtak szét, ártatlanok fordultak egymás ellen.
Talán mindenki túlélte volna, ha összefognak?
De Sophie levele már nem volt ott, ő már nem láthatta azt a bizonyítokét, amiből rájöhetett volna, hogy a lány is bűnös volt. A gyilkos azóta eltüntette, és helyette valami teljesen mást hagyott ott neki. Egy egészen másra utaló bizonyítékot.
Fásultan vette kezében a papírfecnit, amit láthatóan egy füzetből téptek ki.


2005.06.10.
Kedves Naplóm! 
Ma utoljára írok neked, mint Ella Gray, ma vagyok utoljára itthon, holnaptól minden megváltozik.
Az álmaim végre megvalósulnak, hamarabb és váratlanabbul, mint remélni mertem volna, hiszen már most tizennégy évesen vár rám Hollywood, a sztárság és a csillogás.
De ennek nagy ára volt. Hallgatnom kellett és én hallgatni fogok egészen a síromig. 
Megígértem. 
Soha senki sem fogja megtudni, hogy aznap este ki gázolta el azt az ártatlan házaspárt, s bár saját szememmel láttam mindent, a tanú vallomáson hallgattam és letagadtam mindent. Cserébe minden az enyém lesz amire csak vártam, cserébe valóra válnak az álmaim
Holnap elutazom, nevem Ella Gray-ről Gabriella Palmer-ré változik, fekete hajamat a legprofibb fodrászok  lenszőkére festik,  az új nevemet és az új arcomat  milliók fogják megismerni, végre híres leszek.
Hátrahagyom ezt a várost, a szürke hétköznapjaimat és annak az éjszakának az emlékét.
Hátrahagyom és sohasem nézek vissza. Soha...


Az írásnak itt vége szakadt, de ennyi is bőven elég volt ahhoz, hogy összeálljon számára a kép. A naplóból kitépett lap oldalán a gyilkos egy üzenetet hagyott.
Találkozzunk az erdő közepén lévő tisztáson és minden kiderül. 


***
Zayn a tisztáson állt. Sötét haját borzolta az esti szellő, szeme kifejezéstelenül fürkészte a fákat.
Várta Louis-t.
Talán ő  volt a gyilkos, aki végre utolsónak le akart számolni vele? 
Vagy talán ártatlan volt, aki az üzenet miatt jött a tisztásra, és várta hogy végre szembenézhessen a gyilkossal?
Az ágak kettényíltak, és megjelent.
Ott állt szembe egymással a gyilkos és az utolsó prédája.










44 megjegyzés:

  1. Basszus...már fogalmam sincs...sikerült össze zavarnod! :D De szetintem Zayn a gyilkos.

    VálaszTörlés
  2. Háát...elég nehéz kérdés..szerintem van valaki más a szigeten..de ha tényleg nincs akkor Zaynre rakom a voksom..hiszen Lou miért ölte volna meg as aját testvérét?
    Egyáltalán semelyik fiút sem tudnám elképzelni h megölik a barátaikat.. szóval nálam a "van még valaki más is a szigeten" dolog elképzelhető inkább:))

    VálaszTörlés
  3. OMG ! nem tudom biztosan de szerintem is egy 'titokzatos 3. személy' akiről senki sem tudott. Ha nem akkor pedig 49%-ban Lou-ra szavazok, 51%Zayn . Szerintem. Egy biztos nagyon imádom/imádtam/ mindig is imádni fogom ezt a blogot még párszor elolvasom az tuti és rengeteg embernek fogom ajánlani :)

    VálaszTörlés
  4. hát ez a rész igazán hatásos volt így a finálé előtt.:O és őszintén szólva ötletem sincs hogy ki lehet.. nagyon várom már a folytatást mert megöl a kíváncsiság, hogy ki lehet az:)) a twitcamen pedig számíthatsz rám;)

    VálaszTörlés
  5. az egész történeted nagyon jó volt,nagyon-nagyon szerettem ^^ kár,hogy hamarosan vége. Louist nem tudom elképzelni gyilkosként.nem tudom miért,de egyszerűen nem. Szerintem Zayn a gyilkos,de egy kicsit bennem is bennem van a "van még valaki a szigeten". vagy lehet,hogy Sophie,Louis és Zayn a gyilkos,3-man együtt :D hogy pl. Sophie nem tudta,hogy Louis és Zayn is szövetkeztek,mert mondjuk Sophie csak Zaynnel szövetkezett,és nem tudott Louisról. én ezt is el tudom képzelni :DD de legnagyobb esélyt(70%) arra látok,hogy Zayn a gyilkos. már nagyon kíváncsi vagyok :))

    VálaszTörlés
  6. Sztem Lou a gyilkos de bennünk a sulina még az is felmerült h Niall a gyilkos és h nem emberi húst ettek azona reggel mikor Niall eltünt,de mivel a bevezetőben az van h azt hitte az utolsó ember h eddig 1 oldalon áltak ezért nálam ez és a 'van-még-valaki-a-szigeten' megoldás is elvezett.Szal szte Lou.

    VálaszTörlés
  7. Sikerült összekavarnod, de sajnálom hogy mindjárt vége. Szerintem van még egy titokzatos 3. személy a szigeten, de ha nem ez akkor Zaynre tippelek, mert Louis miért ölné meg a saját testvérét, végülis végig őt féltette a legjobban. Már nagyon várom a finálét :) És a twitcamen számíthatsz rám!

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    OMG!Ez nagyon jó lett!:)
    Most megváltozott a véleményem. Szerintem Lou a gyilkos.Végig Zayn-re gyanakodtam...de ez a napló részlet...
    Már nagyon várom a twitcam-et!:)
    Puszi:Lara xx

    VálaszTörlés
  9. igazaaadvan bakker :D neked a nevtelennek!!! Niaaall hisz ot.nem lattak! nem irtad le h hogyan hhalt meg! uristen h ez nekem nem jutott eszembe...amugy ez igy tul egyertelmu lenne h zayn. valami van...nem zayn. es nem is lou. sztem niall. vagy egy van valaki a szigeten ember xd

    VálaszTörlés
  10. jajj irtó izgalmas volt! nagyon izgulok h most mi lesz*.* alig várom a finálét ahol mindent megtudunk:) és ez a naplós rész is nagyon durva volt...:O

    VálaszTörlés
  11. szerintem 50%,hogy Lou az és 50%,hogy Zayn.:D Bár inkább Loura tippelnék...:3

    VálaszTörlés
  12. ugyanaz mint regi.... de nálam felmerült niall, mert nem biztos hogy ő volt az asztalon... de nem birom eldönteni, nagyon várom már

    VálaszTörlés
  13. Haliii :) Ez a fejezet lett a legjobb! Én már kábé a történt felétől Zaynre gyanakszom. Kíváncsi vagyok, igazam lesz-e. Várom a folytatást!
    x, Mila

    VálaszTörlés
  14. most teljesen összezavarodtam :/
    már azt sem tudom hogy kit gyanúsítsak.
    de eddig Zayn volt az én gyanúsítottam úgy hogy továbbra is kiállok mellette :D

    VálaszTörlés
  15. Eddig Zaynre tippeltem, de most fogalmam sincs. Nem gondolnám h Lou aaz. :
    siess. kíváncsi vagyok.:))

    VálaszTörlés
  16. ha van olyan lehetőség hogy egyisem, akkor én arra szavaznék. de ha mindenképpen valamelyik, akkor....... basszus nemtudom. :'D de talán inkább Louis. :D vagy Zayn..... Nemtudom eldönteni. :'D

    VálaszTörlés
  17. Húha.... Ez az egész történet egyszerűen magával ragadott.. Imádom és imádni is fogom..:)
    Szeritem Zayn a gyilkos,valamiert ilyen érzésem van..:) de remélem minda ketten túl élik.. De mar az is lefutott az agyamon hogy van meg valaki a szigeten aki figyeli őket.
    Kiváncsian várom az utolsó egyben befejező részt..:)

    VálaszTörlés
  18. Ne! Nem lehet Louis az! Biztos Zayn az! De miért? Miért? Vagy talán egy külsős? Nem tudom...

    VálaszTörlés
  19. szerintem meg Niall a gyilkos :OO

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valamiért nekem is megfordult ez a fejemben xDD

      Törlés
    2. hehe xdd..eddig csak Niallnél nem írták le h hogyan halt meg .. :) és lehet h ő vérezte valamivel össze a ruháit és szétszórta a parton xd lehet h tévedek de sztem ő az :)))

      Törlés
  20. nekem az a nagy hülyeség futott át az agyamon, hogy az egész valami megrendezett szarság :D de ha nincs így akkor énis arra tippelnék hogy van ott még valaki a háttérben

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én nemrég arra gondoltam,hogy az egésznek úgy lesz vége,hogy miután a gyilkos(mondjuk Zayn) megölt mindenkit, Anthony Hungtinton-aki ugye,rendező-felkiállt:
      -Oké,srácok,ennyi volt! Végeztünk!-vagyis megcsinálták a filmet :DD szóval az egész egy horror film volt,és nem történt meg a valóságban :D

      Törlés
  21. még soha nem írtam neked kommentet de most megteszem!: egyszerűen immádom..ahogy leírod az egészet valahogy elképzelem..és olyan mintha ott lennék! és ezrért már féltem is itthon! nagyon kíváncsi vagyok mi lesz..hogy ki a gyilkos! szerintem, hát...nem is tudom! mielőtt elolvastam volna ezt a részt biztos voltam benne h Zayn a gyilkos..mivel LOu nem öli meg a saját hugát!.de így.nem vagyok benne 100%-ig biztos..már azt is gondolom,hogy valaki más van a szigeten!és kitervelt gyilkosság az egész! vagy ugye Zayn!

    VálaszTörlés
  22. hát nagyon jó még mindig, talán ez a rész tetszett a legjobban :D kár h szegény Harry is meghalt :( amúgy szerintem is Zayn a gyilkos vagy a "harmadik ember" :D, ha van ilyen :D Louis semmiképp se szerintem :) kíváncsi leszek az utolsó részre, h mit hozol ki belőle :))) és engem az is nagyon izgat h miért öli meg az embereket a gyilkos :D és hiába olvastam el az a levél részletet többször is, nem jövök rá h mi a jelentőssége, de majd kiderül :) mindenesetre már nagyon izgulok :DD

    VálaszTörlés
  23. Huuh... nagyon jó a blogotok *_* és én egyszerűen nem tudom, hogy melyik az? Louis miért ölné meg a testvérét? Ha meg Zayn lenne, az nem lenn nagy poén, mert mindenki arra gondol... van valaki más is a szigeten? Niall nem is halt meg? :/ nem tudom, de nagyon várom a folytatást! a twitcamet is nézem :) puszi: Kitti

    VálaszTörlés
  24. Tegyük fel,hogy Lou a gyilkos.megtudta valahonnan,hogy Gabriella tudja,ki ütötte el a szüleit(mondjuk mikor a szigetre érkeztek,körül nézett,és megtalálta ezt a naplórészletet plusz infókkal).mondjuk pont Anthonyék ütötték el Louisék szüleit. Anthonyék hallgatásra bírták Gabriellát,cserébe sztár lehetett. Louis megtudta,hogy Anthonyék ütötték el a szüleit,ezért az egész famíliával végzett. A bandatagjaira pedig féltékeny volt,ezért végzett velük. Gingert meg azért ölte meg,mert Louisnak sokszor eszébe juttatta halott szüleit. Sophie-t meg nem bírta. Gabriellára pedig haragudott,mert mindent letagadott a tanú vallomáson.
    Hmm,egész logikus :D ha ez nem így van,akkor Zayn a gyilkos.

    VálaszTörlés
  25. Timi te egy ZSENI VAGY!!! simaaan lehet xd miert ne?!:D tok nagy lenne xd en imaadnaam*-*:DD

    VálaszTörlés
  26. már nagyon kiváncsi vagyok h mégis ki a gyilkos :-) am meg ha befejezted ezt a történetet akk jóó lenne ha még írnál ilyen töriket mert nagyon szuperül írsz, Imáádoom :D

    VálaszTörlés
  27. Szerintem Niall az,bár azt írtad,hogy őt már az elején megölték,de őaz egyetlen,akinek nem került elő a holtteste:)de lehet,hogy nincs igazam,siess a befejező résszel:3xx

    VálaszTörlés
  28. ha nem egy 3ik személy akiről senki nem tud akkor már nem tudom..jól összezavarodtam..de 60% Zayn 40% pedig Louis...de nagyon jó a történet és én is sok mindenkinek fogom ajánlani h olvassák el.:D

    VálaszTörlés
  29. Na basszus ,ár nagyon kíváncsi vagyok ki a gyilkos.....úúú alig vároom :) áhhh
    imádtam a blogod olyan morbid volt és úhhhh....

    VálaszTörlés
  30. szerintem Zayn az..... Lou nem ölné meg a saját tesóját.... de már nagyon várom a finálét :DDD

    VálaszTörlés
  31. sztem vagy Zayn, vagy egyikük sem:oo itt lesz még, valami durva csavar:DD ♥

    VálaszTörlés
  32. Az én ötletem kicsit fura de megpróbálom kifejteni: Szerintem Niall az mert az ő holtestét nem találták meg, csak ugye a húsok voltak a tányéron, meg a ruhák, de mi van akkor ha ő titokba megszervezte a halálát és őt mindig is a hasa vezérelte ezért megtalálta a húsokat elrakva a hűtőben. Azokat elkészítette és a házból szerzett magának másik ruhát. A sajátját meg összevérezte, mondjuk elvágta a kezét és ú, aztán olyan helyre rakta ahol megtalálják. Végig elbújt a többiek elől és ő volt a gyilkos. Mert mint említettem, ez ő testét nem találták meg úgy mint a többiekét. Valamint a többiekkel ellentétben azért nem Louis-ra és Zayn-re tippelek mert mindegyiküknek fájt valaki után a szíve és mindegyiküknek volt olyan pillanata, hogy mondjuk bosszút álljon a másikon. Pl.: Louis Sophie-n mert Harry ő utána ment a part felé és nem maradt vele. De mégsem akart fájdalmat okozni a barátjának. Zayn-nél is volt ilyen helyzet, legalábbis én ezt véltem felfedezni. Ezek következtetések után esett a választásom Niall-ra.

    Remélem érthetően ki tudtam fejezni magam és persze várom a végét, hogy rájöjjek ki is volt a gyilkos.

    VálaszTörlés
  33. Imááádom. :DDD nagyon jó lett. én egyedül Louis-ról nem tudom elképzelni hogy gyilkos. :) lehet van még valaki a szigeten. :)

    VálaszTörlés
  34. Nagyon jó! :)) Kedvenc sztorim. :P:D
    A van még valaki a szigeten ki van zárva, mert az elején az epilógusban azt írja, hogy mindig azt hitte egy oldalon állnak, de tévedett.. Niall is ki van zárva szerintem, mert fura ízű volt a hús és a maradékot el is temették.. Louis-ot nem hiszem, ő csak nem ölné meg a saját húgát! Szóval szerintem Zayn lesz az. Vagy van még az a változat, hogy az egész csak megjátszás :))
    xoxo <3

    VálaszTörlés
  35. Szerintem Louis az :3 Eddig Zayn-re tippeltem de a napló részlet miatt már 99% biztos vagyok benne hogy Louis :D

    VálaszTörlés
  36. Imádom.:) Nagyon profin írsz, és titokzatosan. Rendesen el tudom képzelni az egészet a szemem előtt, és egyik pillanatba könnyezek, a másikba ráz a hideg..durva.:D
    Én Zayn és Louis közül talán Zayn-re tippelnék jobban, azért mert ő nem mindig volt jelen az események "lepergése" alatt. De viszont bennem van még egy olyan "oldal" is, ami szerint valamelyik "meghalt" személy az...de nem tudom. Nagyon várom a kövi részt, amibe kiderül minden.

    VálaszTörlés
  37. Nagyon tetszik a Blogod,Én tudom,hogy ki a gyilkos ,azért mert az egyik barátnőm még az elején el mesélte az egészet,így nekem is muszáj volt el olvasnom,mondjuk az elején kicsit arra gondoltam,hogy benned nincs-e gyilkolási hajlam, De el vetettem az ötletet,mivel tényleg nagyon ügyesen és találékonyan ,megoldottad az egészet,kitűnő munka ,ilyen Bloggal még nem találkoztam ,gratulálok és sok sikert a továbbiakban :) :D :P :) :*

    Egyik követőd : Krisztina

    VálaszTörlés
  38. Nagyon nagyon tetszik ez a tortenet! A telefonomat le sem tzdom rakni! Es mar nem tudom hanyadjara razott ki a hideg...��❤❤❤
    Szerintem Zayn a tettes.!
    Egyik kovetod: Dorka

    VálaszTörlés
  39. 1. Gondolat: van valaki mas is a szigeten
    2. Csak egy film :D

    VálaszTörlés
  40. Ez az egész történet fantasztikus!! 23:06-kor nem olyan kellemes ám ilyen hàtborzongató, félelmetes és egyben bazi szomorú történetet olvasni :@ Szerény véleményem.szerint most Zayn a gyilkos. De először kajak azt hittem, hogy Gabriella majd Harry és utána Shopia. Szegény baba :'( <3 Annyira jó ez a történet :'DD

    VálaszTörlés