2012. május 22., kedd

12. Fejezet ~ The Survivor

 Vegyes érzésekkel rakom ki nektek a legeslegutolsó részt. Boldog vagyok, hiszen nagyon szerettem írni és mindig megmosolyogtattatok a visszajelzéseitekkel, nagyon jó érzés, hogy ennyi embernek tetszett a munkám, mégis szomorú vagyok, hogy véget ér. Utoljára kérnék szépen mindenkit, hogy ajándékozzon meg egy kommenttel, egy véleménnyel, hogy mit gondoltok a befejezésről, meg úgy erről az egész történetről! Köszönöm xx


A tisztás szélén Louis állt, vonásai kemények voltak, arcáról mély megvetés sugárzott, ahogyan végignézte az utolsó barátja haldoklását, de már rajta sem tudott segíteni.
 Ginger arcán zavar tükröződött, a kegyetlen játékát soha egyszer sem rontotta el, soha egyszer sem érzékenyült el, vagy bukott le, és most, amikor már a győzelem kapujában állt, hirtelen kicsúszott a kezéből az irányítás.
Louis meghallotta, ahogy Zayn-hez beszélt, Louis megtudott mindent és most már képtelenség lett volna a szemébe hazudni, képtelenség lett volna továbbra is az ártatlant játszani.
-Én...Én...-dadogta, és látszott rajta, hogy már nem ura saját magának.
-Nem vagy többé a testvérem!-ejtette ki a súlyos szavakat a fiú, amelyek egészen a lány szívéig hatoltak. Kegyetlenek, nyersek voltak, de mégis jogosak. Niall-ért, Liam-ért, Harry-ért és Zayn-ért szóltak, és a többi emberért, akik a húga miatt kerültek a másvilágra, akik a húga miatt szenvedtek, akiknek  mind meggyalázta a holttestét.
 Ginger agyába megborult valami, és a szavak hatására  üvöltözni kezdett, rövid haja az égnek meredt, félelmetes látványt nyújtott, mint egy igazi gyilkos.
-Mindent érted csináltam! Mindent! Kockára tettem mindent azért, hogy veled lehessek, és most te egyszerűen eldobsz magadtól, egyszerűen kitagadsz?-kiabálta.
-Ez már nem az a lány, akit én szerettem, akiért mindent megtettem volna, akit az életem árán is megvédtem volna. Ez nem az én kistestvérem.-nézett rá csalódottan Louis.-Ez már egy önmagából kifordult szörnyeteg! Rajta megölhetsz! Nem jött össze a terved, nekem pedig már úgyis mindegy. Elvesztettem a szüleimet, a bandámat, a barátaimat és most a kishúgomat is. Rajta, tíz, vagy tizenegy gyilkosság, már úgysem számít.-biztatta szomorúan
 Ginger elborultan nyúlt a Zayn vérétől vöröslő nyílvessző után, tekintetében düh és elkeseredés kavargott, szeretetre vágyott, de miközben ezért harcolt, közben elfelejtett ember lenni. 
Megmarkolta a fegyvert, és a bátyára szegezte, véres ujjai megremegtek ahogy megszorította a vasat. 
Már éppen célzott, már éppen kioltotta volna az utolsó ember életét is, az emberét akit a legjobban szeretett, amikor meggondolta magát.
A nyilat helyette a teljes maradék  erejéből a saját szívébe döfte.
A brutális gyilkosságok végére méltó koronát helyezett, végül saját magát végezte ki utolsónak.
Az élettelen teste Zayn-ére csuklott, vérük összekeveredett.
A játék véget ért. 

Louis egyedül állt a szigeten.
Egyedül volt, az egyetlen túlélő.
Arcán végigfolytak a könnyek, ahogy kihúzta a nyílvesszőt Ginger testéből, és mind két halottat tisztességesen elhelyezte, földet hintve rájuk.
Megvolt a lehetősége, megtehette volna, hogy ő is véget vet az életének. Egyszerűen a szívébe szúrhatta volna ő is a fegyvert.
De nem tette.
Hiába szakadt ezernyi darabra a szíve, hiába volt reménytelen a helyzete, Louis erős volt.
Erősebb volt annál, hogy feladja.
Egy igazi túlélő.
A partra rohant, és egyre percre még visszafordult a kéklő végtelenség peremén, egy utolsó pillantást vetett a  borzalmas helyre, a tizenegy ember kriptájára. 
Egy utolsó búcsút mormolt, majd belevetette magát a habokba, és teljes erejével úszni kezdett. 


***

-Annyira lelkiismeret furdalásom van! Nyolc hónapja nem látogattam meg szegénykét a turnénk miatt.-szállt ki Louis a hatalmas fekete autóból, amely leparkolt az óriási kőépítmény előtt.
Zayn, Harry, Niall és Liam követte őt, mindannyian biztatóan megpaskolták barátjukat, tudták, milyen nehéz most neki, tudták és maximálisan támogatták.
 Szótlanul sétáltak be az Elmegyógyintézet kovácsoltvas kapuján, és bejelentkeztek a recepción.
-Ginger Tomlinson.-mondta be a beteg nevét Lou, a betegét, akit most jöttek meglátogatni, a betegét, aki a saját húga volt.
-Ó Hát ide fáradt a híres neves One Direction is!-tipegett eléjük egy fiatal, nádszál vékony, lenszőke hajú ápolónő, hatalmas tűsarkai, és az arcát borító rengeteg smink és műszempilla együttese  valahogy nem illett bele a környezetbe.
- Gabriella Palmer a nevem, és a kicsi Ginger nagyon rosszul volt a héten, el kellett mindenkitől zárni, ideje volt már egy kis erősítésnek. Gyertek velem!-sipítozta affektálva és megindult az egyik fehér csempés folyosón, csípője vészesen billent oldalra minden egyes lépésénél. Liam megbabonázva bámulta.
-Micsoda díva!-bukott ki Niall-ből.
-Szerintem egész kedvesnek tűnik, meg persze nagyon-nagyon gyönyörű!-válaszolta Liam.
-Húú, úgy látszik itt valakinek rabul ejtették a szívét.-huhogták kórusban a srácok, Liam pedig szégyenlősen lesütötte a szemét.
-Mi történt vele?-kérdezte már hangosan, Gabriellának címezve a szavait Louis. 
Ginger teljesen megőrült azon a végzetes napon amikor a szülei meghaltak, világbosszút forralt magában és a helyzet évről évre egyre rosszabb lett. Míg egyszer már nem lehetett rendesen kordában tartani, és ide ebbe a kórházba kellett hozni, ahol a szakképzett ápolók és orvosok a nap huszonnégy órájában foglalkoztak vele, vigyáztak rá és felügyelet alatt tartották.
-Egész héten hallucináció voltak, több embernek próbált neki esni, többek között rám is rám támadt, úgy kellett elkábítani. A kórterme falára ki volt ragasztva mindegyikőtök képe, és egyik este nekik esett és egyesével leszaggatta őket, kivéve a tiédet.-nézett rá Louis-ra.-Az egyik szobatársával eleinte nagyon jóban voltak, az a lány is benne volt az őrült ötleteibe, de a végén már ellene fordult és külön, elzárt helységbe kellett helyezni. A lányt Sophie-nak hívják, és váltig állítja, hogy terhes Harry Styles-től, párnákkal szokta kitömni a hálóingjét, és valóban elhiszi.-nézett rá Harry-re Gabriella, ő pedig nem igazán tudott mi mondani erre, kicsit kényelmetlenül érezte magát.
 Amikor beléptek Ginger-hez, a lány kifejezéstelen arccal ült az ágyán, fehér hálóingjéből kikandikáltak vékonyka lábai. Nem szólt senkihez, mintha észre se vette volna a látogatóit, mintha egy teljesen más világba élt volna.
Mint egy élőhalott.
Gyönyörű hosszú vörös haja rövidre volt nyírva és Louis szíve összefacsarodott. Megölelte a lányt, beszélt hosszá, szólongatta, de nem érkezett válasz, egy óra múlva mind az öten elhagyták a kórtermet, szemeikben könnyek csillogtak.
Segíteni akartak neki, de nem tudtak, tehetetlenek voltak.
-Pedig milyen szép lány lenne.-sóhajtott fel szomorúan, vágyakozva Zayn.
-Nagyon félelmetes érzésem van, mintha már fejben mindegyikünket meggyilkolt volna. Egytől-egyig valami brutálisan kíméletlen módon. Mintha az ő kis világában már egyikünk sem élne. Gyűlöl minket.-nyögött fel Niall.
-Majd holnap is eljövök, hátha akkor jobban lesz.-suttogta Louis, mintha meg sem hallotta volna a szőke fiút.
-Csodállak, amiért ilyen erős vagy, és sohasem adod fel.-nézett rá szeretetteljesen Liam, mély, komoly hangjában valóban elismerés csengett.
-Egy igazi túlélő vagy-ölelte meg Harry is.

~THE END~
-



-

76 megjegyzés:

  1. :OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
    AZTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    Bocsi de nem találok szavakat!!! Ez egyszerűen fantasztikus lett! Hihetetlen, simán elmehetnél írónak.
    A végkifejlet, áááh nagyon durva álmomban sem gondoltam volna :OO
    Nagyon tehetséges vagy, gratulálok sajnálom hogy vége lett! ://

    VálaszTörlés
  2. annyira érdekfeszítő és izgalmas blog volt, életemben nem olvastam még ilyet idáig! gratulálok! nagyon ügyes vagy! <3

    VálaszTörlés
  3. Hihetetlen! Hogy tudsz ennyire rafinált lenni? imádom♥♥♥ nem gondoltam volna, hogy ez lesz a vége. Valóságnak indul, majd a végén egy lány gyilkos gondolata, őrült kis meséje lesz. Gratulálok! Ez az oldal az egyik kedvenc oldalam. Imádtam és a 2. blog melyet rendszeresen és végigolvastam. ♥♥♥♥

    VálaszTörlés
  4. Nagyon meglepődtem a végére :O Én valami olyasmire számítottam, hogy álmodják vagy valami ilyesmi, de hogy elmegyógyintézet? Eszembe se jutott... Az elejétől kezdve folyamatosan olvastam és attól függetlenül, hogy utálom a horrort ezt imádtam. Késztetést éreztem, az iránt, hogy tudjam 'mi fog történni?' 'Ki lesz a következő áldozat?' Őszintén valahogy sejtettem, hogy az utolsó halott Ginger lesz. Szóval egy szó mint száz imádtam.♥ Különleges. Egyedi. Fantáziadús. Fantasztikus. :)♥
    Évesz,xx

    VálaszTörlés
  5. a végét nem igazán értettem, vagyis ez egy kitalálció volt ugye? :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, Ginger hallucinálta az egészet a kórházban!:D az ő gondolatai voltak, az ő vilga, ami a valóságban nem történt meg, és beleképzelte az őt körülvevő embereket pl. a fiúkat, az ápolónőjét, Gabriellát, és az úgyszintén elmebeteg szobatársát, Sophiet xx

      Törlés
  6. Ez iszonyat jó volt,meg az egész történet.De tényleg csak gratulálni tudok,nem találok szavakat,mert még mindig kisebb sokk alatt vagyok.Remélem még olvashatunk tőled ilyen sztorikat.Gratula!!!:)

    VálaszTörlés
  7. hát erre nem számítottam. fantasztikus lezárása egy fantasztikus történetnek. :) megkérdezhetem hogy tervezel-e új blogot? :)

    VálaszTörlés
  8. OhhMyLiamPayne............... ez........... ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ............ imádom ez a blog a kedvenceim közé tartozik.... egy Istennő vagy!!!! Imádlak, ha egyszer úgy döntesz, hogy megint írsz egy ilyen blogot rám számíthatsz, biztos, hogy olvasni fogom :DD <3<3 örülök, mert igazából(vagyis a blogban :DD) a fiúk nem haltak meg, de szomorú vagyok, mert most írok ide utoljára :(( <3<3 xxx

    VálaszTörlés
  9. Fantasztikus. *_____*
    Nem erre számítottam, de nagyon tetszik. Remélem nme hagyod abba az írást, és írsz nekünk valami hasonlóan elképesztőt! : *______*
    Imádtam!:D

    VálaszTörlés
  10. erre nagyon nem számítottam, nagyon jól megcsavartad a történést, én imádtam, nagyon szeretnék újat! és ajjj, még mindig a hatása alatt vagyok, nagyon megható volt itt a vége, már csak azért is mert vége:'( nagyon köszönöm, hogy elejétől részese lehettem ennek, hogy elküldted a részeket üzibe, és sötétbe olvastam, és közbe telejesen beparáztam, hogy milesz velük... egy szóval IMÁDTAM!<3

    VálaszTörlés
  11. ááááá.*---* Énis hasonló sokkban vagyok mint a többiek.. Ahogy olvastam hogy 'Zayn, Harry, Niall és Liam követte őt, mindannyian biztatóan megpaskolták barátjukat, tudták, milyen nehéz most neki, tudták és maximálisan támogatták.' azthiittem elájulok.:$$ Imáádtam.. és a másik blogodat is rendszeresen olvasom.! Írónak készülsz, ugye.?:$$:DD
    xoxo.

    VálaszTörlés
  12. úristen annyira nagyon jóóóó lett:) nagyon tetszett és komolyan rázott a hideg az elmegyógyintézetes résznél:D annyira jól megoldottad egyszerűen eszméletlen lett!! x

    VálaszTörlés
  13. úristeeeeen:oo ez nagyon durva lett, amikor írtad, hogy a fiúk követték Lout majdnem elkezdtem bőgni:")) nagyon jó lett:)) és ha elkezdesz egy új horror sztoryt mindenképpen szólj:))♥♥ nagyon jó volt és sajnálom, hogy vége:( olyan jó volt minden résznél izgulni és tippelgetni, hogy ki lehet a gyilkos:))♥♥ ügyi vagy:))♥♥

    VálaszTörlés
  14. Szia!
    Tudom ezt most hülyén fog hangzani, de éreztem, hogy ez csak egy kitaláció lesz és nem valóság, hogy a végén kiderül, hogy valaki képzelte, álmodta ilyesmi. De természetesen nem gondoltam ilyesmire, és megleptél, de a történet közepénél gondolkodtam el rajta, hogy lesz-e benne ilyen fordulat. Nem mertem volna rá megesküdni, de azért ez a hátsó kis gondolat ott motoszkált a fejembe végig, hogy vajon mikor ébredünk fel a rémálomból.
    Összegezve nekem először nem tetszett az egész történet, de aztán végül tovább olvastam, mert hajtott a kíváncsiság. Kicsit fura volt nekem a brutális, gyilkolós része, de aztán folytattam, és itt vagyok még a végén is. Igaziból nagyon érdekes volt, ahogy kinyírtad őket, meg csűrted, csavartad a szálakat, mondjuk ez a végkifejlet volt, ami szerintem a legjobbra sikeredett. Így ennyi jutott eszembe!:D
    xoxo Carlie

    VálaszTörlés
  15. Fantasztikus, fenomenális, hihetetlenül tökéletes befejezés! Egy hete találtam rá körülbelül a blogodra, egy este alatt elolvastam az addig megjelent fejezeteket és minden nap vártam a következőt. Nagyon fog hiányozni és csak gratulálni tudok! Nagyon szépen összehoztad! :)

    VálaszTörlés
  16. Előszöris:aztakurvamindenitbaszadmeghogytudtam!!!!:++:;+-:ggxhjhvhzbj
    Másodszor: elejétől kezdve végigvezettem az egész irásodat és nagyon nagyon tetszetg elvarázsolt megbabonázott néha elérzékenyültem...a végére nemszámitottam..rohadtul nem xdxd dehát ez volt a lényeg nem? Végezetül snnyit h imádtam.imádlak.téged is és ez a blogot nemfogja senki se ilyen.téren.überelni! Na pusziiii xx:)))))<333

    VálaszTörlés
  17. aztarohadt. te jó ég! szent isten! ez nagyon durva! de annyira jó lett a vége. hogy uhh. :D minden elismerésem!*-*
    és egy kérdés: nem akarsz filmet csinálni belőle? :D
    és még egyszer: irtó jó! ez a kedvenc blogom. imádom :)

    VálaszTörlés
  18. Aztarohadtélet!Ha nem adod le egy kiadónál h adják ki akkor majd én teszem(persze a te neveddel).nagyon jó.1általán nem erre számitottam.a kiadós dolgot pedig fontold meg.komolyan mondtam mindenkinek meg kell ismerni ez a törit.még annak is tetszene aki nem directioner mert ugye 'meghalnak'benne a srácok.a végén keg sztem ők is örülnek h nem haltak meg mert azért ennyire brutálok nem lehetnek az utálók se.én bizti megvenném a könyvedet ;D

    VálaszTörlés
  19. hát,végül is nem egy film lett,hanem Ginger volt az elmegyógyintézetben :DD nagyon nagy :)) fantasztikus volt(és még mindig az,és az is fog maradni örökké) az egész történet. És nagyon örülök,hogy senki sem halt meg igazából :)) Alapból nem szeretem a horrort,nem bírnék végignézni egy filmet se,de ezt a történetet MUSZÁJ volt elolvasnom :'D és jól is tettem :) durva volt olvasni,hogy kit hogyan nyírt ki,esténként az ágyikómban azon tanakodtam,hogy ki lehet a gyilkos,és minden apró zajtól megijedtem :D egyébként vicces,hogy az egész oldal ilyen véres hátterű,és közben pedig milyen jó lett a vége ^^
    nagyon remélem,hogy nem hagysz minket történet nélkül,mert nagyszerűen írsz,neked muszáj írnod :))gratulálok mégegyszer,nagyon-nagyon szeretem a blogodat<3 csak így tovább! ;)

    VálaszTörlés
  20. K-U-R-V-A-JÓ.
    HOGY A SZARBA TUDSZ ILYEN ZSENIÁLISAN ÍRNI????
    Kurva jó és szomorú vagyok hogy vége lett ://
    De a legjobb blog marad örökké az biztos!!

    VálaszTörlés
  21. ez egy elképesztő történet. ajánlom hogy kezd másikat :) nagyon nagyon nagyon kifejezhetetlenül jó a vége és az egész. tökéletes. minden darab passzol, és hát az utolsó mondat kellően odab@asz, ahogy kell. csodálatos és nagyon szép munka (Y) gratulálok :) még párszor elolvasom az biztos ^^

    VálaszTörlés
  22. Aztaaa....hát erre nem számítottam....Pedig gondoltam arra is, hogy valaki csak álmodja, de ez...hatalmas! :D Imádtam az első betűtől kezdve az utolsóig! Fordulatokkal teli, és szerintem erre a végre senki nem számított! Na, csak annyi, h IMÁDTAM! Gratulálok! :)

    VálaszTörlés
  23. Hátttt.....ez FENOMENÁLIS volt.Imádtam az összes fejezetet de azért kár hogy vége:((( Remélem nemsokára új blogodat olvashatom.... Ja és még valami te nagyon cool mega giga hiper szuper csaj vagy!!!!˘˘˘:))

    VálaszTörlés
  24. hát ez az utolsó fejezet, hát ez kurvajó volt:D úgy gondoltam, eddig nem írtam, de az utolsó fejezetre igazán írok már egy kommentet. imádtam:D és a végén kiderült, hogy mindez csak ginger agyának szüleménye, még jobb, hisz igazából nem halt meg senki:D szóval IMÁDTAM, ÉS KURVAJÓ VOLT:D remélem még számíthatunk tőled horrorsztorikra:D

    VálaszTörlés
  25. tejóóég!!! :O nem találok szavakat:D zseniális ötlet volt ez az elmegyógyintézetes befejezés*-* nagyon tetszett fantasztikusan írsz semmiképpen ne hagyd abba :)) <3

    VálaszTörlés
  26. na bazd meg ez nagyooon jó lett :) húúúú basszus...csak egy halucinációóóóó OMG te jesszus úristeeeen :D

    VálaszTörlés
  27. Ez aztán csavar! :O Erre tényleg nem számítottam! Hú..... ennyit tudok mondani

    VálaszTörlés
  28. atya isten! most megnyugodtam....szép lett volna ha mindenki meghal! köszönöm neked azt a pár hetet.....kihoztál belőlem minden érzést...féltem...sírtam...és néha még mosolyra is húzódott a szám! imádtam azt az egészet! egyszerűen csodálatos volt....ahogy te írsz attól összeszorul a gyomrom! ....sajnálom hogy vége van..de örülök h olvashattam! ha írsz még egyértelmű h olvasom..és kommentre is számíthatsz! ..amúgy ez a rész is fenomenális lett!*-* és nézni fogom a twitcamot is! nagyon várom! csak gratulálni tudok ehhez az egészhez:)

    VálaszTörlés
  29. Nagyon durvaaa. imádtam az egészet. :DDD <3

    VálaszTörlés
  30. Erre aztán nem számítottam..nagyon jó lett és sajnálom hogy vége van. Még olyan szívesen olvasnám..egyszerűen imádom amit csinálsz..remélem a közeljövőben is írsz valamit ami ennyire vagy még jobb lesz. Csak gratulálni tudok..nagyon jó..fantasztikus.:D

    VálaszTörlés
  31. *_* Rohadt jó lett. Az egész történet nagyon jó volt és ez a befejezés is szuper:DD

    Remélem írsz majd még történetet szívesen olvasnám:DD

    VálaszTörlés
  32. Mindenre...mindenre gondoltam csak erre nem:))
    Fantasztikusan fejezted be Imááádom az egészet!!!
    ♥ Ha esetleg újat kezdenél szólj;)

    VálaszTörlés
  33. Egyszerűen profi munka volt ez a történet! ;D nagyon örülnék ha indulna még ilyen 1D & horror sztorid, mert nagyon érdekes párosítás és csak a te blogodról tudok meg még1ről ami ilyennel foglalkozik :)))

    VálaszTörlés
  34. Nagyon tehetséges vagy! :) A történet magával ragadó, nagyon tetszik a dalszöveges megoldás és ahogy írsz...fantasztikus.Úgy tudtad megcsinálni, hogy végig izgultunk minden egyes fejezetet,hogy mégis ki lehet a gyilkos.Aztán egy olyan embert dobtál be akire tényleg senki nem gondolt, és mikor kiderült , hogy mindez fejben játszódik le... Elakadt a lélegzetem , komolyan :D Minden fejezetnél , de főleg az utolsónál.
    Remélem írsz még történetet , mert ha nem , bajok lesznek ;D

    VálaszTörlés
  35. OMFG. ez nagyon jó *-* örülök hogy így lett vége :) nagyon szerettem ezt a történetet:)

    VálaszTörlés
  36. Ahogy megtaláltam, rögtön végig is olvastam...totál paff vagyok, nem tudom mit írjak...lenyűgöző volt. Azt hiszem, ez eléggé kifejező :)

    VálaszTörlés
  37. Hellóka!

    Örültem, hogy rá találtam a blogodra, hiszen ilyen formában még nem olvastam a 1D-ről. Igazán érdekes volt és hatásos. A torkom mindig elszorult valahányszor egy 1D-s fiú elvesztette az életét.

    Sokat töprengtem rajta, hogy ki is lehet a gyilkos, de sem az öt fiú, sem a kishúg nem jutott volna eszembe. Vagyis de, Harry Henriett halálánál logikusnak tűnt volna, de aztán elbizonytalanodtam. Harry miért ölné meg a saját bandatársait?! Szóval újra az egész összezavarodott, ráadásul Ginger olyan kis ártatlannak tűnt... Shopiera gondoltam még, hiszen érthető lett volna, ha csak magának akarja Harryt, de a zuhanyfülkében vesztettem el a legnagyobb gyanúsítottam.

    Voltak benne részletek, amik kicsit összezavartak, de nem jó értelemben. Voltak olyan apró részletek, amik kissé értetlenné tették a cselekményeket, hogy például hosszú ideig elfeledkeztél egy szereplőről, aztán az olvasó (vagy legalábbis én) nem értettem, hogy miképp kerül oda, vagy éppen miért nincs ott, hiszen arról volt szó, hogy mind együtt vannak. Mindegy. Lehet, hogy ez az én figyelmetlenségem volt, de gondoltam meg említem, hiszen nem bántásból mondom.:)

    Örültem, hogy a végén magyarázatot kaptunk a gyilkostól és így visszagondolva teljesen logikusnak tűntek az indítékai. Logikusnak és nagyon elvetemültnek. Nem is értettem, hogy ez hogyan születhetett meg egy ember fejében, ráadásul ilyen horrorisztikus gyilkosságokkal.

    Valahogy sejtettem, hogy a végén lesz valami csavar, bár ennél a történetnél nem lehettem igazán biztos semmiben. Mindenesetre jól megoldottad, szívből örültem, hogy a fiúk élnek, noha eléggé meglepett, hogy Lou húga elmegyógyintézetben volt, mindenesetre nagyon jó ötlet volt, ráadásul az is tetszett, hogy a lány a külvilágból kölcsönözte a képzelgéseiben a szereplőket.

    Nagyon jó volt, élvezetes.:)
    Xoxo.

    VálaszTörlés
  38. Szia! Tetszett a történeted, nem rég kezdtem el elolvasni az egészet.Nagyon bejött, és van egy meglepi az oldalamon számodra.Remélem elfogadod! :)
    http://www.mondhogycsakalomvoltezazegesz.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  39. Uristen! Te jó ég! Hát.. ez...remek! Ez.. leírhatatlan.. ez .. egyszerüen elállt a lélegzetem.. és..na egyszóval...áááhh.. erre nincs jó szó!!!! Ma kezdtem el olvasni.. Ma fejeztem be...Eddig rengeteg blogot olvastam már és olvasok is..... EZ ÉLETEM LEGJOBB BLOGJA!!!! (én eddig mindig beletettem ebbe a mondatomba hogy "Ez életem eddigi(!) legjobb ...(bármi)" de most nem tudom.. egyszerüen....KOMOLYAN MONDOM MESÉS!! sőt.. áhh!!! nem tudok normális szavakat kinyögni! még egy blog se volt rám ilyen hatással.....

    VálaszTörlés
  40. Én szeretem/szerettem a One Direction-t. Nem is akartam belekezdeni a blogba. De azt mondtam,hogy miért is ne? És NEM bántam meg. Ez az egész történet nagyon tetszik. Tehetséges vagy! Én nem egyszer sírtam el magam. És elsem hiszem,hogy ezt mondom,de : szerintem megszerettem az 1D-t .

    VálaszTörlés
  41. Ez a blog fantasztikus.! :D 1órája kezdtem el és el is olvastam! Nem szeretek olvasni,de ez nagyon érdekes volt/és azt hiszem megszeretetted velem az olvasást :D :)Mehetsz írónak:) Bár Directioner vagyok de nem bántam meg,hogy elolvastam :D Eleinte azt hittem Gabriella az,majd Zayn..Erre nem gondoltam :) Ez a legjobb blog amit olvastam eddig :)

    VálaszTörlés
  42. Nekem nagyon tetszett az egész sajnos én csak ma találtam rá így ne nagyon tudtam bekapcsolódni a gyanúsítgatásokba,de most leírom h akkor átfutott rajtam az h Ginger lehet a gyilkos mikor rögtön leült enni elsõnek és nagy nyugodsággal ette a húst, de amikor próbált segíteni a zuhanyzófülkében marad lányon akkor letettem arról h õ a gyilkos aztán nem vol ötletem majd annál a résznél amikor Harry olvassa sophie búcsú levelét hosszas gondolkozásba estem és eszembe ötlöt h niall lehet a gyilkos hiszen neki nem volt meg a holttest és sophie találta meg a ruháit aztán 100%-osra hittem a tippem de nagyon meglepõdtem mikor nem õ bukkant fel a bokorból . Nagyon nagyon tetszett a vége de it az utólsó fejezetben nekem átfutott a fejemen akár egy nagyon picit is de valami hasonlóságot véltem felfedezni egy filmel kapcsolatban aminek a címe a : Hivatlan vendég
    Ennyi voltam xx Dorottya

    VálaszTörlés
  43. Atyam. ...ez nagyon joooo uristn nem tudok egy rendes mondatot osszerakni. ez egyszeruen zsenialis. imadtam.

    VálaszTörlés
  44. Ez egyszerűen szuper blog :OO. írhatnál belőle könyvet is.Amikor nekifogtam olvasni nem bírtam abbahagyni. Nagyonjóó. Gratulálok :)

    VálaszTörlés
  45. Ez a blog valami csodálatos... :ooo
    Végre nem egy habos-babos, rózsaszín, nyali-fali, eszem a szívedet-blog (oké, én is olyat írok :'D)!
    Amikor a szülők haltak meg, csak "sima" félelmet éreztem.
    Niall halálánál sírni kezdtem, és a többi fejezetet is könnyezve olvastam tovább.
    Ginger-re soha nem gyanakodtam volna, hiszen az ártatlan hugica volt. Először Gabriella volt gyanús, majd Sophie, végül Zayn. De a legvégén teljesen ledöbbentem.
    Az utolsó előtti fejezet végénél kezdtem el úgy istenigazából zokogni, amikor is Zayn meghalt. Az 'Apologize' c. szám mindig is hatalmas hatással volt rám, de így, hogy Ginger későn sajnálkozott, amikor Zayn már halott volt, akkor még nagyobb hatást gyakorolt rám.
    Az utolsó fejezet befejezése után rengeteg gondolat örvénylett a fejemben, egyszerűen csak könnyeztem, és próbáltam felfogni az egész sztorit. Tíz percebe telt összeszednem magam, és leírnom a véleményemet. Még most is kába vagyok, egyszerűen fantasztikus a történet!
    A legvégén, az elmegyógyintézetnél pedig fellélegeztem. Nem lepett meg, hogy Ginger elmegyógyintézetben kötött ki. A gyilkosságok kitalálásához is okosságra, morbidságra van szükség, de a végrehajtása más tészta; ahhoz igazi kegyetlenség és brutalitás szükséges. És valljuk be; egy gyilkos sem épelméjű - rengeteg krimit nézek (pl. Gyilkos elmék) és ez a példasorozat éppenhogy a gyilkos gondolkodását segít megérteni, így tudtam jobban nyomon követni a sztorit.
    Még egyszer leírnám, hogy csodálatos a blog, minden tiszteletem a tiéd! :) Én képtelen lennék ilyet írni, belegondolni is szörnyű, hogy a fiúk akár gyilkosság áldozatai lehetnek! :'( Hiszen annyi hírességet ölnek meg, John Lennon-t is lelőtték, van ilyen! :'/
    Nagyon-nagyon-nagyon tetszett a történetet! :) Gratulálok, nagyon tehetséges vagy! ;)

    Puszi: Norina

    VálaszTörlés
  46. Na, mint azt már írtam az Everydays-ben, gyüttem' és elolvastam.. Itt ültem eddig a koromsötét házban egyes-egyedül, senki sincs itthon, és este van, ez én félve nyúltam a kislámpámhoz itt az asztalon, mert féltem, hogy ha fölkapcsolom, akkor valaki rám támad, kíméletlenül lemészárol.. Komolyan mondom, tényleg nem hazudok.. Szóval most is itt ülök, és remegő kezekkel írom eme sorokat.. Htalmas tehetség vagy, remélem, hogy írsz még blogot.. Bár már látom, hogy írsz, csak nem ilyet.. :D Szóval, imádom, imádom, imádom.. Talán mondhatom, hogy a horror a kedvenc műfajom - olvasmányban.. Filmben nem szeretem, mert ott nem úgy látom a dolgokat, ahogyan én akarom.. A filmekben a rendező a játékmester, olvasás közben megy - úgymond - a fejemben tévézek.. És mivel, az életem nagy részét álmodozással töltöm, ezért nem olyan nehéz képzelegnem.. Bár, a sósavas dolog nehézséget okozott, de megoldottam :'DDDD A Fiúk halálánál bőgtem egy sort, és mikor kiderült, hogy végig a számomra legszimpatikusabb női szereplő volt, kicsit megrökönyödtem, nem tagadom.. És aztán meg a történet hozzá, a 'mit miért csináltam' iromány.. Áhh, kikészített egy picurit, de sebaj, erős vagyok, túlélem.. :D Aztán meg jött ez a rész, és a három csillag után basszus, én úgy megkönnyebbültem, hogy egy hatalmas, rekedtes sóhaj szakad fel tüdőm mélyéről.. Mondjuk az, hogy Louis húga idegbeteget és Sophie is elmebajosat játszott, az sem túl jó, de azért még sem halt meg nagyon senki.. A szülőkön kívül.. Én bírnám, hogy ha írnál egy folytatást, vagy egy másik ilyen, vagy ehhez hasonló profilú történetet.. Tudom, hogy már kb. 10 blogba írtam, hogy 'A tiéd a legjobb blog, de tényleg.', de sajnos minden blog jó a saját műfajában.. Mert ha mondjuk ezt összehasonlítanám a romantikus kategóriában mondjuk a Defective Love-val, akkor oké, hogy képzeletben Sophie és Harry, de hát szerintem ez nem éppen romantikus regény. :D Na, a lényeg az, hogy most már ügyelek a pontosságra, és.: A tiéd a legjobb horror sztori, amit életemben olvastam, jobb, mint bármely más könyv itthon.! Szóval egyszerűen imádom ezt a dolgot, és kész.! Én ott kicsit gondolkodtam, még az elején, hogy miért csak 10 gyertya volt meggyújtva... Hát ezért.. Félelmetesen jól írsz.! <3 <3 <3 <3 <3 <3 xx, Berni*-*

    VálaszTörlés
  47. Ez egyszerûen zseniâlis, imádom ♥ nagyon jól írsz kicsit félelmetes és párszor sirtam de naggyon jóó ...
    Pusza:Laura

    VálaszTörlés
  48. Úristen ez fantasztikus volt. komolyan vedd fontolóra ezt a kiadó dolgot. amúgy pedig a barátnőmmel kezdtem olvasni és amikor elolvastuk, hogy Niall meghalt haza kellett mennem és mivel az utca másik végén lakok úgy sprinteltem, hogy a gyilkos el ne kapjon :DD amúgy Gingerre egyáltalán nem számítottam, és borzalmas dolgokat "tett" vagyis nem tett, de akkor kicsit összeszorult a szívem, amikor Zayn elmondta a teljes igazságot és utána rögtön meghal:'( de iszonyatosan megkönnyebültem az elmegyogyós résznél és még nevettem is amikor Sophieról volt szó :) csodás a blogod és 2 óra alatt kivégeztem.... remélem még írsz hasonlót, mert ugyan a horror nem a kedvencem és filmbe nem is igazán szeretem, de így olvasva iszonyatosan jó volt :)

    VálaszTörlés
  49. WooooW .. huhh. Fantasztikus történet, de a végkifejlett minfent vitt. Gratula, nagyoon jó volt, hamar elolvastaam. Most nem merek majd aludni.XD még1szer gatula. P.

    VálaszTörlés
  50. WooooW .. huhh. Fantasztikus történet, de a végkifejlett minfent vitt. Gratula, nagyoon jó volt, hamar elolvastaam. Most nem merek majd aludni.XD még1szer gatula. P.

    VálaszTörlés
  51. Szerintem te egy pszihopata vagy .
    nem is tudom hoy ember hogyan tud ilyen szörnyű dolgokat kitalálni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm a bókot:) egyedül azt nem értem, miért raboltad az idődet akkor ezzel a phszihopata sztorival, ha ennyire szörnyűnek találtad...;)

      Törlés
    2. A tesóm mondta, hogy olvassam végig. De szinte egy hétig nem aludtam ráadásul még a tesóm is ilyesztgetett.
      Amúgy téged nézett már meg orvos?!

      Törlés
  52. szerintem elkepeszto es foleg ugy hogy ez elott a nap elott epp egy horrort neztem. es abban is ugy volt h mindenki egyesevel meghalt. egyszeruen fantasztikus. annyi blogot olvastam mar ami arrol szol hogy jo hirt kapott a lany es mino veletlen talalkozik a one directionnel. ez az egyik legjobb blog amit valaha olvastam. es hidd el tobb szazat elolvastam. nagyon nagyon orulnek ha kapnek erre a kommentemre valaszt. nagyon tehetseges vagy. basszus beleeltem magam. megkerdezhetem hogy hany eves vagy? ees meg egy kerdesem lenne hogy nincs kedved majd a jovobeb bloody nightmare 2 a folytatas cimmel folytatni a blogod? szerintem eszveszejtoen irsz es nezd mennyi rajongod lett. kar lenne abbahagynod. es persze mi olvasnank: ) kerlek gondold meg es ha nem nagy keres valaszolj erre. nagyon nagyon koszonom szepen. :) xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:) bocsi hogy csak most válaszolok, de nagyon szépen köszönöm a visszajelzésed, tényleg jól esik még most is ilyen kedves biztatásokat kapni, majdnem egy évvel azután hogy befejeztem a blogot! kérdésedre válaszolva 17 éves vagyok, de 16 voltam amikor írtam a történetet:D nem hiszem hogy a közeljövőbe lenne időm új blogba kezdeni, de hidd el nekem is hiányzik az írás, úgyhogy meggondolom, és mindenképpen szólok:) köszönöm mégegyszer, és nagyon örülök hogy ennyire tetszett xoxo ( elfelejtettem a jelszavam,én vagyok az író, csak per pill nemtudok bejelntkezni a profilommal, de rajta vagyok az ügyön)

      Törlés
  53. elolvastam a blogod. most adták fel nekünk kötelezőnek az Agatha Christie- Tíz kicis néger-t és mivel a történet dettó ugyanaz tudom ki a gyilkos:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a törénet nem dettó ugyanaz, sőt írás közben nem is vettem alapul azt a regényt, kábé 8 éve olvastam, nem is emlékszem a történetére, de ha neked ez segített, akkor jó...

      Törlés
  54. Hát jézusom :oo Ez elképesztő:D♥ imádom az ilyen horror sztorikat, már nagyon untam az ilyen rózsaszín köd feelinget:// De ez.. Komolyan a végére elmegyógyintézet, meg Sophie párnával kitömött hálóinge:DD na mindegy szerintem legyél író :DD ezt egy kisebb kötetben kikéne adni:DD/amúgy bocsi, hogy csak most írok,de csak az előbb bukkantam a blogra :)) /

    VálaszTörlés
  55. Ez a történet egyszerűen elképesztő. :) Imádtam az egészet....és hát a vége....fantasztikus. :)) Ma találtam rá a blogodra és már a bevezetésnél tudtam, hogy ez egy izgalmas történet lesz. Szerintem simán ki lehetne adni könyv formájában is. Nagyon örülök, hogy rátaláltam és, hogy elolvashattam. :)) xxx

    VálaszTörlés
  56. szia:) en vagyok az, aki meg irta azt a hosszu kommentet arrol, hogy nincs-e kedved bloody nightmare a folytatas cimmel ujat irni. es jo reg nem jartam itt, ugyhogy gondoltam ma benezek es nagyon szepen koszonom a valaszt:) csak azert irok, hogy majd ha tenyleg lenne egy pici idod a blogirasra majd ujra, en meg mindig itt vagyok es olvasnam hiszen lassan nyari szunet:) ha nem irsz az se baj, hiszen mar ez az egesz blog egy fantasztikus blog lett:) es mar ezt is hihetetlen mertekben imadom, nehez lenne tulszarnyalni de azt hiszem egy ilyen tehetseges lanynak ez is sikerulhet:) puszi xx

    VálaszTörlés
  57. Ez egy elképesztő blog én ma kezdtem el olvasni és egyhuzamban olvastam el de valami eszméletlen... Nagyon jó horror író vagy!

    VálaszTörlés
  58. még csak ma találtam rá a blogodra de addig nem álltam meg amíg ide nem jutottam,nagyon ügyes vagy,remélem,hogy van másik blogod.Egyszerűen nem tudom elhinne,hogy hogy pattant ki a fejedből ilyen,ez eszméletlen.Nagyon tehetséges vagy!!!!Remélem még írsz ilyeneket!!!

    VálaszTörlés
  59. Szia! Nekem egy erős idegzetű (:DD)barátnőm ajánlotta ezt a fantasztikus oldalt, és úgy dötntöttem, elolvasom. Nem érdekelt, hogy horror, elolvastam. És csodálatos! Én is ajánlom mindenkinek, kivéve persze a gyenge idegzetű barátaimnak. Csodállak, hogy ilyen forduatos, de egyben undorítóan jól megoldottad. (az undorító pl. a sósavas halál) Végigolvastam. A barátnőm elmondta még a legelején, hogy ki a gyilkos. De én kételkedtem. És tessék. Igaza van. Köszönöm az olvasásban és gondolkozásban töltött időt, amit adtál nekünk! Szeretem, ahogyan írsz. Remélem, még olvashatok tőled. Kérlek, legyél író!

    Puszi:
    Hannah

    VálaszTörlés
  60. Szia
    Este találtam rá a blogodra és mondom magamba nem fogom elolvasni mert este van igy nekem rémisztöbb meg horror azt gondoltam nem erős az idegzetem és nem tudom elolvasni .De addig nem nyugottam még a prológus-t elnem olvasom és nem birtam abba hagyni mig végig nem olvastam és nagyon tetszet föleg a furdulat a végén hú kiderült ,hogy mégis erős az ideg zetem meg az is kiderült ,hogy fantasztikusan írsz szerintem fel ér egy íróéval .

    VálaszTörlés
  61. Szia!
    Ma találtam rá a blogodra...
    1. ORVOS LÁTOTT MÁR?????
    2. Hányszor láttad a fűrészt??
    Egyébként azért olvastam el a blogidat, mert nagyon jól fogalmazol, és Nobelt neked, ami miatt 12 fejezeten keresztül képes voltál eltitkolni a gyilkost, és ha valakire gyanakodtam, kiderült, hogy nem ő az mert utána meghalt... Ötletesek voltak a dalszöveg üzenetek... Biztos vagyok benne, hogy Zayn a kedvenced, mivel ő halt meg utoljára... Amúgy Gingerre nagyon nem gyanakodtam... Szép volt, gratulálok! És taps!

    VálaszTörlés
  62. Én,személy szerint nem egyszer olvastam végig a blogodat,hanem úgy 200-szor :DD Imádom,nincsenek szavak rá.Tényleg zseniálisan írsz,és ahhoz képest hogy tényleg sokadszorra olvastam most is el,sikerült még így is elhitetned velem,hogy nem ginger a gyilkos.Ez már tényleg tehetség..Én is vezetek blogot,de túl hamar jönnek a dolgok nálam..Késztetést érzek arra,hogy leírjam végre..És nem azzal van a gond,hogy a helyére nincs mit sűrítenem,mert van,csak érzem hogy már jöhetne a jobb rész..De a te blogod zseniális..12 részben összefoglalni..Gondolj bele,ha ebből írnál egy kb 300 oldalas (vagy több) könyvet..Szerinted hányan olvasnák? Én megvenném ez 1000%..Tényleg..Ezzel vele születtél szerintem,és én is mint volt már elöttem szóló,az első 30 mpben kikapcsoltam a fűrészt mert nem bírtam (nincs meg az első része így a másodikról beszélek..nem bírtam ahogy felvágta volna a szemgolyóját..)végignézni..Sőt nem is 30 mp hanem inkább 2 perc(se) volt mire azt mondtam oké akkor ezt most kapcsold ki,ennek ellenére , a te blogodat lefekvés előtt olvastam VÉGIG kb fél óra alatt se,és alig bírtam aludni.Anyuék már lefeküdtek akkor,én is felkapcsoltam a villanyokat,a kis húgom is aludt..Nem találok szavakat a blogodra egyszerűen..Ahhw meg Wow meg Hűűű..Ennyi..Erre nincs jobb szó. :)) Csak gratulálni tudok!!!!! :))

    VálaszTörlés
  63. te jó ég. ez. hihetetlen volt. rettegtem. a gyomorgörcs uralkodik rajtam még most is. imádom az ilyen találjukkikiagyilkos dolgokat de ez meglepett. hű. látom, hogy sok kommentet kaptál, nem volt erőm végigolvasni, hogy valaki mondta-e már de ilyen kaliberű történeteket az amerikai sorozatokban látni. szerintem a szakma egyik legjobbja lennél. de komolyan. ahogy a haláluk módja kapcsolódott hozzájuk, a szövegek és úgy minden. meg a végén az a csavar. te jó ég. fantasztikus. mindamellett, hogy remegek.xd mert hát nem bírom a horrort de ezt nemtudtam letenni. szóval most nagyon kivételes vagy!>< hű. még feldolgozás alatt vannak a dolgok. nagyonnagyon kifejezhetetlenül jól írsz. azta.

    VálaszTörlés
  64. Ha egyszer ugy dontenel,hogy konyvet irsz,mar van egy vasarlod! EN! Az egyik legjobb tortenet amit valaha olvastam! Hihetetlenul izgalmas,hatborzongato,szomoru,erzelmes! Fantasztikus!
    Gratulalok! Nagyon ugyes es tehetseges vagy!
    Udv: Dorka! :) ❤❤❤❤❤❤❤❤����������

    VálaszTörlés
  65. Ahogy a történet fordulatott vesz az valami hihetettlen!! Gratulálni tudok csak!!
    Nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  66. Hat annyit tudok mondani hogy le nem tudtam rakni a telefont!! Nagyon igyes vagy! Lehet este nem fogok tudni aludni de nagyon jo volt! Gratulalok igy tovabb!

    VálaszTörlés
  67. Brutálisan jó! *o* :) Nagyon ügyes vagy! Csak Gratulálni tudok! ;)

    VálaszTörlés
  68. Szia! (egy apró infó: pár részletbe tudom csak elküldeni ezt a hozzászólást mert túl hosszú lett :O sry )
    Én most találtam , 2014.06.01-jén erre a blogra. Egyhuzamban olvastam végig, és ne tudd meg mit éltem át, és egy kérdés jár a fejemben. Hogyan tudtál ilyen érzelmeket kiváltani, az olvasás közben a történeteddel?
    Mivel én is blogolok, és blogokat is olvasok, tudom hogy az ember a legjobban az írás közben éli át a történetét. Valós időnek tűnik, valós emberekkel, és félelmetes ez. (Legalább is én így vagyok vele. ) Nagyon nagyon kevés blog van, ami ezt az állapotot tudja vissza adni. Nos gratulálnom kell, mert te azon írók közé tartozol, akinek sikerült másodpercekről másodpercekre érzések millióit kifacsarni belőlem. A blog végére már hasonlóan éreztem magam, mint ahogy Harry fordulhatott ki önmagából, miután szemebsült a brutálisan megcsonkolt szerelme holtestével a medence fenekén.
    Kezdem is a hosszú vélemény nyilvánításom!
    Mikor elkezdtem, nem számítottam ilyesfajta brutalitásra, és már-már gyomorfogató jelenetekre. Nagyon megdöbbentett, és felkavart, végig borzongtam. És gyomorgörcsök is néha felléptek (jó nem olyan értelemben, tudod, mikor össze szorul a gyomra valakinek, valamilyen eseménykor vagy hasonlók)
    A szülők halálánál még nem sejtettem, hogy ehhez fogható élményeken megyek keresztül. Csak vált rántva , kicsit még sóhatjva is haladtam tovább, hoyg ha ilyen lesz végig, akkor egy sima, snasz, csak a történet alapjában mésabb, de még így is unalmas blogot fogok olvasni. DE NEM! Niall halálánál, én kimentem a mosdóba, és vártam, hogy lesz valami (remélem érthető, hogy mi) . Azt mondtam, nekem ez sok (és még csak nem is a férjem, mert az Harry... ). Egyszerűen kikészültem. Őszintén megvallva, sírtam. Most is itt írva ezt, a gyomrom remeg, és ismét elfátyolosodott a szemem.És ez nem tapasztalt sírás volt, mikor olvasok egy pár, nagyon ritka, és megható történetet (mit az barack virágos - harrys.. ez egy másik blog xd )
    Majd leültem és a laptopom szinte csalogatott, hogy lépjek vissza, olvassam el, mert megnézve "csak" 12 fejezet van, kibírom, ha addig élek is.
    Őszintén, csak a banda tagok halálánál viszolyogtam, és forgott velem a világ. (Nem tudom, hogy milyen állapotok uralkodnak a fejedben, de letaglózott, mikor a végére értem a blogregénynek)
    Mindvégig abban a hitben éltem, míg az én nagy szomorúságomra meg nem halt, hogy Harry lesz a gyilkos, és Henriett halálánál már azon filóztam, hogy elrejtettél egy apró bizonyítékot, mikor írtad, hogy a nadrágja parázslott (vagy mi, nem teljesen tudom, de valami hasonlót írtál ) , és erősen gyanúba keverte még, hogy ők voltak ketten az erdőbe. De viszont az meg megzavarta a gyanút, hogy az írásod kiismerve, ha csak nem hibát vétettél (ami kizárt egy ilyen színvonalú és szánt szándékkal, előre kitervelt műnél ) , hogy ha csak ők ketten voltak, és gyanúba keverték Harryt, ő nem lehetett. Hisz azt akartad légyegének tenni, hogy az legyen akire a legkevésbé számítunk, és nem is keveredett gyanúba.(ugye? ) És ha csak nem lángelmék vagyunk, nem tudjuk össze rakni, az apró elhintett (vagy el nem hintett) morzsákból, logikával, hogy "hoppá, a csavar az, hogy a gyanúsított sosem a gyilkos lesz, akkor mivel Ginger még csak szóba se jött ilyen téren, ő lesz az"

    VálaszTörlés
  69. Nos a történetre vissza térve. Igazából meg is lepett meg nem is a vég kifejlett (mármint a gyilkosos, nem a legvége ). Valahogyan már vártam a mindent megváltoztató fordulatot, és a fejemben az is megfordult, hogy valaki, mégpedig a gyilkos megrendezi a halálát. És amikor még Ginger monológja előtt írtad közvetlen, a rövid hajat, tudtam, hogy akkor ez az érzésem bejött (általában beszoktak jönni az ilyen jóslatok , a vicc, hogy filmeknél is ) . Az a bizonyos "meg is lepett meg nem is" pedig ezt a megérzést takarja. Ezt vártam egy picit.
    Talán a legjobban Niall halála volt a legfelkavaróbb, és biztos vagyok benne, hogy a legbrutálisabb is. Mondhattok akármit, hogy savazás, meg hasonlók, hiába ölte meg fájdalom nélkül, én annál (nem sértésből mondom, nehogy magadra vedd a most következő jelzőt, jó? ) undorítóbb dolgot nem láttam, minthogy egy emberből ételt készítsenek, és ezt megetetik a (!) szeretteivel. (persze briliáns és ironikus volt ) De nekem ne haragudj, de ez sok volt. Brutális, és szörnyen felkavaró, még ha csak egy fikció is. Szörnyen éreztem valahogy magam tőle.. (persze ezt is kellett kiváltania egy horronak..) (de persze így is kerek volt a sztori , bár .. most mondhatnám azt, az én szememben más megoldással is az lett volna, de nem teszem, mert ez a te szuverén döntésed és jogod, és most kb. példaképnek tartalak, mert ezt a gondolat menetet, ezt a megszerkesztését a történetnek, nem tudom ki képes reprodukálni. Le a kalappal, én ajánlani tudom neked hogy ezzel foglalkozz a jövőben, mert krimi, vagy akármi más történeted én biztos elolvasom! Szerintem tehetséges vagy! )
    És egy apró, személyes megjegyzés: köszi hogy Harryvel nem brutálisan végeztél, és Louisval egyáltalán nem, mert Hazznál így is sírtam és ha Louis is meghal akkor kaput nekem. (férjecskéim ne adom xd )
    Az egész történet briliáns, nagyon kitervelt és előre kigondolt volt. A számomra legfelkavaróbb részen kívül, én végig "csámcsogtam" rajta. Imádtam. Igazából hasonlót nem olvastam még, erre is véletlenül akadtam, mikor is kipattant egy ötlet az én tekervényes koponya töltelékemből, hogy mi lenne ha beírnám azt a gugliba hogy "one direction horror blogok" . És lám, egy felől szörnyen büszke vagyok, hogy ilyenek képes voltam megtalálni, másodszorra, hálával tartozom, hogy az én hülyeségem folytán végül erre a más szóval nem illethető, csak is a briliáns jelzővel jutalmazható blogot létre hoztad.
    Hihetetlen vagy!
    Köszönetet nyilvánítanék újra, eme remek blogért!
    A-"vélemény-novella íród"-így-a-blog-lezárása-után-több-mint-kettő-évvel: Alison White :D

    VálaszTörlés
  70. Elöször is csak gratulálni tudok:)
    Ma 12:16kor találtam rá a blogra és rabja lettem:) eszméletlen egy blog volt,a bizonytalanság,a félelem,akisértetiség a föjellemzöje e CSODÁLATOSAN FANTASZTIKUS blognak<3
    Nagyon szomoru vagyok hogy vége,de örülök hogy rátaláltam erre a blogra,eszméletlen volt a történet-mármint az hogy sok meglepetés,és csavsr volt benne-nem az hogy gyilkosságok voltak benne!
    Elejétöé kezdve tükön ültem,alig tudtam elképzelni hogy Ginger volt az,tökéletes fogalmazás és precíz munka,nem akarsz író lenni,úgy véletlen!? ;):) <3
    Nagyon sok blogot olvasok,de ez tényleg túl tett mindegyiken...eszméletlen volt az adrenalin szintem minden egyes rész után..úgy hogy már a részekre se kellett várnom!:);):) ügyes vagy ennyi amit megtudok fogalmazni! Ami nagyon izgat hogy,hogyhohy nem zavarodtál bele a történetbe!?? Mert én 100%lékosan belezavarodtam:oo bevallom kicsit tetszett ez a morbid blog,de elöször a gyilkos jelöltem Harry volt,aztán Zayn késöbb pedig Gabrielle;de mivel Ő meghalt így maradt Harry és Zayn! Viszont azthiszem a 8-9-dik részben lett egy olyan ötletem hogy Harry az,de úgy mint egy skizofrén,de aztán ez a feltevésem is fuccsba ment,ott a tengerpartál..ugyanis magát nem althatta volna el!!!
    Igy és itt zavartál össze teljesen...
    U.i.: köszönöm ezt a csodás blogot,remélem még fogsz irni és nem hagyod abba,mert bün volna abbahagynod!:*
    Azt is remélem hogy még rátalálok egy-két blogodra!!
    U.i2.: tényleg tehetséges vagy,puszi :* és ölel Viktória(Viki) Tóth Rajongód<333

    VálaszTörlés
  71. Úr isten... Most akkor Ginger csak kepzelodott? :oo
    Neeee...
    Úristen...te elmehetnel írónak.. Te joeg.
    Imádtam. Erre tenyleg nem számítottam.
    Volt amikor azt hittem Sophie a gyilkos, volt amikor azt hittem Henriette, soot meg Zaynre is tippeltem.. De Ginger... Hihetetlen..
    Imadtaaaam 😍😘👌✔

    VálaszTörlés