2012. május 3., csütörtök

4. Fejezet~ Clothes, Shoes, Diamond rings

- A One Direction meghalt.-mondta Liam könnyei között, ami most már teljesen egyértelmű volt.
Már a parton álltak, és az első sokkot feldolgozva, a homokba ásták a hús maradék darabkáit, Ginger pedig a útközben leszakított a kertben pár szál virágot, és a tetejére helyezte. Szegény teljesen kiborult, hogy emberi húsból evett, csakúgy, mint a többiek, akik részesei voltak a borzalmas reggelinek.
 A játék egyre kegyetlenebbé és morbidabbá vált.
- Most már csak Harry, Louis, Liam és Zayn vagyunk, és már sohasem tudunk egyesülni.-folytatta Zayn, aki szigetre érkezésük óta először mutatott ki igazi érzelmeket.-Niall mintha a kistesóm lett volna. Egyszerűen nem tudom elhinni, ki árthatott neki.
  Valóban visszás volt ez az egész helyzet. Álltak kilencen a parton az aprócska sír domb felett, mindenki szemében fájdalom és részvét tükröződött, mindenki siratta a mindig mosolygós, csupa élet ír fiút, akinek az étel iránti szenvedélye lett a veszte.
De a gyilkos köztük volt.
Köztük volt az, aki ezt az egészet okozta. Szomorúság mögé rejtette valódi énjét.
- Hiányozni fogsz! -szólalt meg Harry is, majd a maradék négy fiú összeölelkezett.
Összeölelkeztek, de ez már nem volt az igazi szeretet.. A bizalmatlanság beleférkőzött mindenki agyába, és elérkezett a pillanat, amikor már egymásba sem bízhattak teljesen.
 És a bizalmatlanság veszélyes fegyver. Veszélyes fegyver, ami az őrületbe kergethet, ami egymás ellen fordíthatja az ártatlanokat is.
 Majd a csapat szétszéledt, mindenki egy kis  magányra vágyott, hogy csendben, nyugalomban el tudjanak búcsúzni a halottól, és egy kicsit végiggondolhassák a helyzetet.
Végiggondolják, hogyan menekülhetnének el, mielőtt ők lennének a következő áldozat, mielőtt ők is reggelikén végeznék, vagy egy kádban lebegő vízihullaként, amihez még mindig senkinek nem volt gusztusa hozzányúlni, s az emeleti fürdőszoba tabu helységgé változott.
Zayn egyedül üldögélt a parton, a víz békés csobogását figyelte, és a madarakat az égen, amelyek szabadon szálltak, amik nem voltak ehhez a rettenetes egy szigethez béklyózva.
Laura bukkant fel hirtelen a semmiből, Zayn pedig összerezzent tőle.
- Nyugi, nem azért vagyok, hogy végezzek veled. -nevetett keserűen a lány .-Csak egy beszélgetőtársra vágytam. A nővéremre nem számíthatok, teljesen becsavarodott Anyáék halála óta. Mindenkit csak vádol, mindenkivel csak veszekszik. Harry-t is teljesen elüldözte maga mellől, nem mintha velem olyan sokat foglalkozna. Bár sohasem volt meg köztünk az erős testvéri kapocs, a szüleinknek mindig is én voltam a kis kedvencük, és ezt Henriett sohasem tudta feldolgozni. Ott tett nekem keresztbe mindig is, ahol csak tudott,  és néha az az érzésem, hogy Harry-vel is csak egyedül azért van együtt, hogy valamivel felém tudjon kerekedni. -mesélte, de  Zayn nem igazán volt fecsegős hangulatában.
- Jól van, látom túl sokat beszélek, nem akartalak untatni. -és már állt is fel, hogy továbbálljon.
- Te is érzed?-kérdezte végül lassan Zayn.
- Mit érzek?
- Az űrt a mellkasodban, az űrt, ami egy olyan embernek a hiánya okoz, akit már soha senki nem fog betölteni.
-Henriettel egyet csettintettünk, és bármit megkaptunk, az ölünkbe hullott minden, és soha egyszer nem jutott eszembe, hogy nekem ezért hálásnak kéne lennem Apuéknak, hiszen természetes volt. De most már én is érzem az űrt, most, amikor már késő. -és a könnycseppek lassan végigfolytak az arcán, az elkényeztetett gazdag liba jellem kezdett lassan leolvadni róla.
- Nekem még mindig furcsa ez a világ, amibe hirtelen belecsöppentem. A gazdagság, a sztárság, a fényűzés. Pár éve még mindenért keményen meg kellett dolgoznom, te pedig ebben nőttél fel. Luxus villák, elegáns partik. Ruhák, cipők, ékszerek.
- De látod, minden egy pillanat műve alatt romba dőlhet. -szipogta, és a fejét a fiú vállára hajtotta.
 Majd hirtelen, mintha megbánta volna az előző őszinteségi rohamát, hogy ilyen könnyen megnyílt egy idegen előtt, felpattant, gyorsan mormogott valamit arról, hogy visszamegy a házba, megkeresni a testvérét, majd elsietett. Zayn várt egy kicsit, majd lassan ő is elindult visszafelé.


***

- A többiek hol vannak? -kérdezte Louis, aki Harry-vel az oldalán lépett be a villába, és Zayn-t a kanapén találta egy régi vaskos kötetet olvasva.
- Laura azt mondta, megkeresi a nővérét, de itt nem láttam, én sem régóta vagyok itt .-válaszolta.
- Aggódom a húgom miatt, elment ő is a part felé, de azóta nem láttam. Nem kéne neki mindezen keresztülmennie.-szólt, miközben elővett a hűtőből egy répát, és majszolni kezdte, de szerencsére nem kellett sokáig izgulnia, mert Ginger hamarosan felbukkant és jó erősen megölelte a bátyát.
- Én mindenki miatt aggódom, például egyáltalán nem nézem jó szemmel, hogy Liam annyi időt tölt mostanában együtt Gabriella-val, egyszerűen rossz érzésem van ezzel kapcsolatban. Ők is kettesben mentek valamerre. Henriett és Sophie is szintén eltűntek. -mondta Harry.
 Közben kezdett beesteledni, és ahogy sötétség telepedett a házra,  a rosszérzés nőttön nőtt. Lassacskán előkerültek az emberek az egyéni sétákból, és már csak páran hiányoztak.
 A földszinten az összes villanyt felkapcsolták, talán a világosságtól remélték a biztonságot, de ma már senki sem merte álomra hajtani a fejét, a tegnapiakból okulva.
 Egyszer csak hangok kezdtek a sötét emeletről szűrődni, a gyermekkort megidéző zenedoboz hangja kísértetiesen csengett a levegőben.
 Tudták, hogy ez semmi jót nem jelenthet.

-Van valaki az emeleten?-kérdezte Liam.
- Tudtunkkal nincs senki.-válaszolta remegő hangon Ginger.
A társaság dobogó szívvel indult felfelé a lépcsőkön a titokzatos hang irányába, amely az egyik hálószobából hallatszott. Lélegzetvisszafojtva, közösen nyitottak be az ajtón, majd Louis egy gyors, bátor mozdulattal felkapcsolta a villanyt.
Ezúttal a szoba falára volt felfestve az üzenet.
Give you this, give you that. Blow a kiss, take it back. If I look inside your brain, I would find lots of things, clothes, shoes, diamond ring, things that drive you to...HELL.


Az utolsó szavacska vérrel volt felfestve.
Emberi vérrel.
És a látványra, ami a felirat alatt volt, egyikük sem volt felkészülve.
A gyilkos újból lecsapott.



11 megjegyzés:

  1. Aaaaa....siess a kövivel. Szerintem most Laura halt meg...és még mindig Henriett-re tippelek. Vagy Sopie. :D

    VálaszTörlés
  2. wáááááááá....jézusom ki lehet...nagyon ideges vagyok!! és ettől a zenétől kirázott a hideg:O nagyon várom a következőt:D *.*

    VálaszTörlés
  3. uristen.
    kajak kiráz a hideg..
    amugy imádom a blogot, siess a kövivel ;)
    puszi xoxo.

    VálaszTörlés
  4. basszus félek...... nagyon..... ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ...... siess a következővel.... úr isten :DD

    VálaszTörlés
  5. ez a zene... úristen, nagyon félelmetes:o sztem is Laura halt meg... ajaj fééééleeeek :D hiányzik Niall:( ♥ siess:D

    VálaszTörlés
  6. szerintem Laura vagy Gabriella.... de ez... júúúúj, félek!

    VálaszTörlés
  7. Nem csalódtam :D nagyon jó lett(ez is). Személy szerint úgy olvastam, hogy közben azt a félelmetes zenét hallgattam és szinte kirázott a hideg! GRATULÁLOK!
    Siess a kövivel. *-*

    VálaszTörlés
  8. Áhhhh félek xDD
    Nagyon jóó lett!! :))) folytasd!
    Siess a kövivel :)
    xx U.i.:Répát

    VálaszTörlés
  9. uristeen. annyirajóó! :)
    folytasd. türelmetlenül várom a következő részt!

    VálaszTörlés
  10. Nagyon beszartam :00 főleg ettől a zenétől :0 de nagyon ügyesvagy

    VálaszTörlés
  11. Szerintem Sophie a gyilkos es azert ol meg mindenkit h a végén egyutt lehessen Harryvel. 👌
    But ez egy tipp 😉
    Amugy meg imaaaaaadom ❤😍

    VálaszTörlés